تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری چین

تور لحظه آخری چین

زدر تور لحظه آخری چین به دلیل ارزان بودن، شما می‌توانید از همه‌ی مکان‌های دیدنی چین دیدن کنید. برای بازدید از دیوار چین و شهر ممنوعه کم‌تر از ۱۰ دلار باید پرداخت کنید. با اینکه دیوار بزرگ چین هیچ‌گاه در برابر حمله مهاجمان در امان نبوده، اما بسیار زیبا و دیدنی است و برای بازدید از آن‌ تنها ۷ دلار باید پرداخت کنید. همچنین بازدید از شهر ممنوعه ۱۰ دلار هزینه دارد. هزینه‌ی دیگر مکان‌ها همچون معابد و سایر فعالیت‌های تفریحی حدود ۲ دلار خواهد بود. در حالی که هزینه‌ی معابد و برخی فعالیت‌ها کمتر از ۱۰ دلار است، برای کوه‌نوردی و سایر فعالیت‌های این‌چنینی تا ۳۰ دلار باید پرداخت کنید. به‌عنوان مثال سفر به کوه‌ اژدها ۲۵/۶۰ دلار هزینه دارد. همچنین برای بازدید از دره‌ی جیوژایگو (Jiuzhai Valley) باید ۵۹ دلار بپردازید. هزینه‌ی یک سفر سه روزه به کوه‌های وویی در استان فوجیان ۴۰ دلار و هزینه‌ی بازدید از کوه‌های زرد در استان آن‌هویی ۳۷ دلار است.


تور چین تور ارزان چین تور چین ارزان تور لحظه آخری چین قیمت تور چین
  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • شکوفه گل گل

تور لحظه آخری چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی