تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت تور گرجستان

قیمت تور گرجستان

قیمت تور گرجستان به دلیل اقامت نسبتا کم هزینه آن بسیار عالیست. هرساله در گرجستان بر تعداد هتل‌هایی با استاندارد‌های کشورهای اروپای غربی، خصوصا در شهرهای بزرگ و توریستی چون تفلیس و باتومی، افزوده می‌شود . با این حال هنوز اجاره‌ی اتاق‌های خصوصی ارزان‌ترین و راحت‌ترین روش اقامت در این کشور محسوب می‌شود.

همینطور امکانات هتل‌ها در شهرهایی به جز باتومی و تفلیس، کم یا ناقص بوده و قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. بنابراین حتما رزرو هتل را مدنظر داشته باشید و از امکانات هتل‌های شهر مقصد کسب اطلاع کنید که بهترین روش پرسش از مسافران قبلی این هتل‌هاست.

به هر صورت صنعت توریسم این کشور، نوپاست و راه زیادی در پیش دارد تا به استانداردهای جهانی برسد با این حال جذابیت‌های طبیعی و تاریخی این کشور کهن بسیار فراتر از این است که سختی‌ها و مشکلات کوچک مانع از سفر شما بشوند.

این مطلب را به خاطر داشته باشید که تقریبا در تمامی روستاها و شهرهای کوچک این کشور مفهوم "مهمان خانه" بسیار پذیرفته شده است و حتما می‌توانید خانه هایی را پیدا کنید که قسمتی از خانه خود را با امکانات محدود به شما کرایه می دهند، حتی برخی از این خانه‌ها به اینترنت هم مجهز هستند.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری گرجستان

در تور لحظه آخری گرجستان می بینید که این کشور توسط فرهنگ های مختلفی احاطه شده و بنابراین تمامی ویژگی های خوب را از آنها دستچین کرده است. روسیه در شمال، ترکیه در غرب، ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق این کشور قرار دارند. شما در تفلیس می توانید آمیزه جالبی از تمامی این فرهنگ ها را ملاحظه بفرمائید. مردم با گرمی با شما برخورد می کنند و سعی دارند هر کاری از دستشان بر می آید برای شما انجام دهند. شما برند های معروف نظیر مک دونالدز و برگر کینگ را در تفلیس نخواهید دید، بلکه همه چیز به شکل بومی و سنتی می باشد. این آمیزه منحصر به فرد با ترکیبی از فرهنگ شوروی، همچنین معماری محلی، سبک ویژه ای به نمای شهر تفلیس داده است که باعث می شود در ذهن شما حک شود.

شب های تفلیس بسیار پر جنب و جوش است و تازه بسیاری از فستیوال ها، برنامه های هنری و تفریحی بعد از ساعت ۱۰ شب شروع می شوند. مردم گرجستان عقاید مذهبی بسیار مستحکمی دارند اما نسل بسیار باهوش و روشن فکری در گرجستان پرورش یافته اند و از زمان شوروی سابق شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. تفلیس شهر مدرنی است که به آرامی آغوشش را برای مردم دنیا باز می کند.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور ارزان گرجستان

تور ارزان گرجستان

در تور ارزان گرجستان بازارهای سنتی را می توانید در همه جای شهر ببینید. سبزیجات و میوه های رنگی، نان و گوشت های متنوع و هر چیزی که هوس آن را بکنید. این بازارها معماری سنتی و بومی دارند و حتی اگر چیزی نمی خواهید بخرید، بازدید از آنها را به شما توصیه می کنیم. هیچیک از کالاها برچسب قیمت ندارند و شما باید با فروشنده چانه بزنید. در بسیاری از مواقع فروشنده ها، خانم های پیر با لباس های سنتی می باشند که حتی یک لغت انگلیسی هم نمی دانند اما آنها با روش های جالبی با شما تعامل برقرار می کنند.

شاید چیزهایی که هیچوقت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای شهر خود ندیده باشید، در این فروشگاه های سنتی ببینید و این یکی از ویژگی های منحصربفرد تفلیس می باشد. تمامی سبزیجات موجود در این بازارها، بومی گرجستان و بسیار تازه می باشند.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور گرجستان ارزان

تور گرجستان ارزان

در تور گرجستان ارزان وقتی برای اولین بار در مسیر تفلیس- باتومی کوه های قفقاز را می بینید، مبهوت خواهید شد. شاید باور نکنید، در افق های دور دست، سکوت، خورشید و کوه های زیبا را تجربه خواهید کرد.

یکی از مکان های فراموش نشدنی طبیعت گرجستان پارک ملی توشتی (Tusheti) می باشد. این پارک ملی در دامنه های قفقاز واقع است و شما را یاد طبیعت اسکاتلند می اندازد، و شاید حتی زیباتر و منحصر به فرد تر. باور نمی کنید که چنین مکان جادویی تقریباً بکر و آرام مانده است. بهتر است از زیاد از آن تعریف نکنیم، تا همینطور دست نخورده باقی بماند!

بلند ترین قله اروپا به نام البروس با ارتفاع ۵۶۴۲ در گرجستان قرار دارد. نام این قله با نام قله البرز هم ریشه است و هر دو شکلی از یک واژه ایرانی هستند. لازم به ذکر است که در کوه های قفقاز قله های دیگری نیز وجود دارد که ارتفاع آنها بیش از ۵۰۰۰ متر است. اگر اهل کوه نوردی هستید، به راحتی می توانید از تفلیس با چند ساعت رانندگی به پای این کوه برسید. این تجربه را به هیچ وجه از دست ندهید.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور گرجستان

تور گرجستان

اگر هیچ تصویری از گرجستان در ذهن خود ندارید، بهتر است بدانید که گرجستان آمیزه ای از بهترین تجربه های گردشگری را برای شما خلق می کند. در تور گرجستان با مردم صمیمی و خوش قلب، روستاهای زیبا، جنب و جوش شبانه در تفلیس و سواحل و طبیعی جذاب باتومی روبرو شوید. گرجستان طیف وسیعی از جاذبه و محصولات تفریحی و گردشگری را به شما ارائه می دهد.

به لحاظ موقعیتی گرجستان هم در اورپا و هم در آسیا واقع است اما مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند و به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا می باشند و این توصیف واقعاً درست است؛ به نظر من بالکن جذاب ترین و زیبا ترین بخش ساختمان است. در صورتی که بتوانید با روح مردم و طبیعت گرجستان ارتباط برقرار کنید، منحصربفرد ترین تجربه زندگی تان را رقم خواهید زد. سفری به انسانیت و مهربانی که می تواند اثرات زیادی بر روحیه شما بگذارد.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

قیمت تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

برای قیمت تور ارمنستان پیش از آن که از کشور خارج شوید، برای چندین مورد لازم است هزینه کنید که در زیر آمده است:

۱- هزینه گواهینامه بین المللی یک ساله: ۹۵ هزار تومان

برای اطلاعات بیش تر بخوانید: راهنمای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی

۲- هزینه پلاک بین المللی: ۲۸۸ هزار تومان

۳- کارت عضویت یک ساله کانون جهانگردی (اجباری) : ۴۴ هزار تومان

۴- دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو: ۸۶ هزار تومان

۵- برچسب CD و IR : چهار هزار تومان (۴۰۰۰)

۶- هزینه عوارض خروج از کشور به صورت زمینی: ۲۵ هزار تومان

۷- هزینه کاپوتاژ یا مجوز خروج از کشور: ۱۸ هزار تومان

۸- کارنه دو پاساژ (مجوز ورود به کشور خارجی) : ۱۴۸ تا ۲۳۰ هزار تومان، بسته به تعداد برگه ها

۹- بیمه ۱۰ روزه ماشین: ۷۵ تا ۱۰۰ هزار تومان

+ با مراجعه به سایت مربوط و پرداخت ۹۵ هزار تومان می‌توانید یک گواهینامه بین المللی یک ساله بگیرید. پس از آن پلاک بین المللی لازم دارید که هزینه آن ۲۸۸ هزار تومان می باشد.

+ برای کاپوتاژ ماشین یا گرفتن مجوز خروج از کشور باید به گمرک شهر و یا مرکز استان خود مراجعه کنید.

+ آخرین هزینه به هنگام خروج از مرز، پرداخت عوارض خروج از کشور است که برای سفرهای زمینی هزینه ای ۲۵ هزار تومانی دارد. می توانید عوارض خروج از کشور را در شعب بانک ملی سراسر کشور بپردازید تا قبل از خروج از کشور و لب مرز معطل نشوید. (عوارض خروج از کشور برای سفر هوایی ۷۵۰۰۰ تومان است که همراه با هزینه بلیت پرداخت می شود.)

در گمرک ارمنستان نیز هزینه هایی باید پرداخت کنید:

+ اگر در ایران بیمه نامه بین المللی نداشته باشید، هزینه ای نزدیک ۱۰۰ هزار تومان برای بیمه از شما دریافت می شود. دقت کنید که حتما برچسب بیمه را روی شیشه ماشین بچسبانید، وگرنه جریمه خواهید شد.

+ برای ورود خودرو به خاک ارمنستان نیز هزینه ای در حدود ۱۵۰ هزار تومان از شما گرفته می شود.

ساکن هر شهری که هستید خود را به تبریز، جلفا و مرز نوردوز برسانید. خوب است بدانید که فاصله تهران تا مرز نوردوز (جلفا) ۷۶۰ کیلومتر و فاصله مرز نوردوز تا شهر ایروان، پایتخت ارمنستان ۴۸۵ کیلومتر است. اگر بخواهید از مرز تا ایروان پیوسته بروید، حدود ۹ تا ۱۰ ساعت در راه هستید. در غیر این صورت زیبایی های طبیعی ارمنستان آن قدر جذاب هست که بخواهید اوقات بیش تری را در راه بگذرانید.

از آن جا که هزینه بنزین در ارمنستان بالاست و نزدیک ۳ برابر قیمت بنزین در ایران است، می‌توانید ماشین شخصی خود را در مرز پارک کنید و در آنجا ماشین های سواری را بسته به مدل ماشین روزانه با قیمتی در حدود ۶۲ دلار تا ۱۰۰۰ دلار برای رسیدن به ایروان، کرایه کنید.

+ همچنین مینی بوس هایی از لب مرز شما را به طور مستقیم تا ایروان می برند که هزینه ای در حدود ۱۰ هزار درام (حدود ۶۶ هزار تومان) دارند.


تور ارمنستان  تور ارزان ارمنستان  تور ارمنستان ارزان  تور لحظه آخری ارمنستان  قیمت تور ارمنستان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری ارمنستان

برای تور لحظه آخری ارمنستان به صورت شخصی سه راه هواپیما، اتوبوس و ماشین شخصی پیش روی شماست که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

۱) هواپیما

هزینه بلیت رفت و برگشت هواپیمای تهران ایروان بین ۴۶۰ تا ۷۴۰ هزار تومان متفاوت است.

هزینه بلیت رفت و برگشت مشهد ایروان حدود ۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است که برای کاهش هزینه می‌توانید ابتدا به تهران بروید و سپس از پرواز تهران ایروان استفاده کنید.

هزینه بلیت رفت و برگشت تبریز ایروان بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان،

هزینه بلیت رفت و برگشت اصفهان ایروان حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،

هزینه بلیت رفت و برگشت اهواز ایروان نیز حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۲) اتوبوس

اگر ساکن شهرهایی به جز تهرانید، ابتدا خود را به تبریز برسانید، سپس از تبریز با هزینه حدودی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان به مرز نوردوز بروید. سپس از مرز نوردوز تا استان آرارات (حدود ۱۰۰ درام یا ۶۵۰ تومان) و از آرارات تا ایروان (۳۵۰ درام یا ۲۳۰۰ تومان) بروید.

اگر ساکن تهران هستید، برای استفاده از اتوبوس دو راه در پیش دارید:

یک سره: با مراجعه به پایانه اتوبوس غرب یا بیهقی تهران، بلیت تهران ایروان را تهیه کنید که هزینه آن بین ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان است.

جدا جدا: یا آن که راه مقتصدانه تری را در پیش بگیرید و مسیرها را جدا جدا طی کنید. یعنی در ابتدا از تهران به تبریز (حدود ۳۰ هزار تومان) و از تبریز به مرز نوردوز (حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان) بروید. سپس از مرز نوردوز تا ایروان را با مینی بوس و با هزینه ای در حدود ۵۰۰۰ درام (حدود ۳۳ هزار تومان) بروید.

همان طور که می بینید در این روش در مجموع تنها چهل درصد هزینه بلیت یک سره را می‌پردازید.


تور ارمنستان  تور ارزان ارمنستان  تور ارمنستان ارزان  تور لحظه آخری ارمنستان  قیمت تور ارمنستان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور ارمنستان ارزان

تور ارمنستان ارزان

دلایل زیادی هستند که تور ارمنستان ارزان را به عنوان مقصدی تفریحی و برای سفری چند روزه انتخاب کنید. از آن جا که لغو روادید بین دو کشور ایران و ارمنستان اجرایی شده است، بهانه خوبی پیش آمده تا ارمنستان را بیش تر بشناسیم. ارمنستان کشور کوچکیست با تاریخ و فرهنگی غنی که با ایران در قسمت شمال غربی، مرز مشترک دارد. جالب است بدانید ارمنستان نخستین کشوریست که مسیحیت را دین رسمی خود قرار داد و از همین جهت مقصد جذاب و دوست داشتنی برای هموطنان مسیحی ماست.

کشور ارمنستان با آن که در برابر کشور ما پهنه چندان وسیعی ندارد، اما مناظر و چشم انداز های طبیعی و جذابش، صومعه ها و کلیساهای تاریخی و چشم گیرش و قیمت‌های مناسبش این کشور را به مقصد مناسبی برای سفرهای خارجی بدل می‌کند. پیش از این کارناوال لیستی از جاذبه های مشهور و گردشگر پذیر کشور ارمنستان را معرفی کرده بود که در آن میان، مُفصل به کوهستان آراگاتس این شکوه طبیعی، صومعه مشهور تاتو، دریاچه سوان و معبد ساناهین پرداخته است.


تور ارمنستان  تور ارزان ارمنستان  تور ارمنستان ارزان  تور لحظه آخری ارمنستان  قیمت تور ارمنستان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور ارزان ارمنستان

تور ارزان ارمنستان

راه های تور ارزان ارمنستان کاملا بستگی به روحیه و میزان هزینه مد نظر شما دارد. می‌توانید همه چیز را بسپرید به تورگردانان و فقط هزینه را پرداخت کنید و یا به دلیل هیجان و ماجراجویی بیش تر، خود وارد کار شوید، برنامه ریزی کنید و دست به سفر بزنید. با این حال هر راهی هزینه های متفاوتی در پیش روی شما می‌گذارد که بررسی کردنش ذهن شما را برای انتخاب بهتر روشن می‌کند.

برای برنامه ریزی بهتر و آشنایی با مواردی کارآمد در طی سفر، خواندن مقالات زیر را از دست ندهید:

انتخاب مناسب ترین شیوه حمل و نقل در سفر

راهکارهایی برای انتخاب اقامت مناسب در سفر

کوله گردی یا بک پکینگ | راهی ارزان و متفاوت برای سفر

آموزش اصول اولیه هیچهایک یا رایگان سواری

راه‌های مختلف سفر به ارمنستان عبارت اند از:

۱- تورهای ارمنستان: ۱) زمینی

2) هوایی

۲- شخصی: ۱) هواپیما

2) اتوبوس

3) ماشین شخصی


تور ارمنستان  تور ارزان ارمنستان  تور ارمنستان ارزان  تور لحظه آخری ارمنستان  قیمت تور ارمنستان
  • شکوفه گل گل
  • ۰
  • ۰

تور ارمنستان

تور ارمنستان

برای تور ارمنستان پیش از هر چیز انتخاب تور مسافرتی مناسب بسیار اهمیت دارد، برای آشنایی با چگونگی انتخاب تور مناسب بخوانید:

راهنمای انتخاب تور مسافرتی خوب و مطمئن

معمولا مدت زمان تورها ۴ روز و 3 شب است.

مسیر زمینی: مسیر زمینیِ تورها با اتوبوس طی می‌شود.

طیف قیمت ها بسته به آژانس ارائه دهنده، هتلی که انتخاب می‌کنید و نوع اتاق، متفاوت است.

هزینه ها بین ۶۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

مسیر هوایی: بسته به آژانس هواپیمایی، هتل و اتاق موردِ نظر، قیمت‌های متفاوتی انتظار شما را می‌کشند.

هزینه ها معمولا بین ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان است.

تور ارمنستان  تور ارزان ارمنستان  تور ارمنستان ارزان  تور لحظه آخری ارمنستان  قیمت تور ارمنستان
  • شکوفه گل گل