تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور ارزان چین

تور ارزان چین

تور ارزان چین

در تور ارزان چین برای غذا‌های غربی پول بیشتری باید پرداخت کنید و البته اگر در شهری کاملا سنتی مانند هنگ کنگ باشید، این غذا‌ها اصلا با غذا‌های اصلی غربی قابل مقایسه نیستند و کیفیت آن‌ها را ندارند. هزینه‌ی ساندویچ‌های غربی ۶ دلار است و یک فنجان قهوه نیز تقریبا همین مقدار می‌شود. از آنجایی که غذا بسیار ارزان است، نیازی به پخت غذا نیست و بهتر است از غذا‌های خیابانی یا رستوران‌ها استفاده کنید. به علاوه اکثر هتل‌ها خدمات آشپزخانه‌ای ارائه نمی‌دهند. حتی اگر مواد اولیه‌ی غذا را تهیه کرده باشد، موفق به پخت آن نمی‌شوید. 

حمل و نقل در تور ارزان چین

چین کشور بزرگی است، با این‌ حال سفر از گوشه‌ای به گوشه‌ی دیگر در این کشور ارزان و آسان است. اکثر افراد از اتوبوس برای عبور و مرور استفاده می‌کنند. هزینه‌ی اتوبوس‌ها بین ۱/۵ تا ۳ یوان (۰/۲ تا ۰/۴ دلار) است. شهر‌های بزرگ وسایل نقلیه‌ی دیگری نیز دارند که استفاده از آن‌ها کم‌تر از ۶ یوان (۱ دلار) برای هر طرف هزینه دارد. هزینه‌ی قطار‌های سریع‌السیر از پکن به شانگهای برای قطار درجه دو ۸۱ دلار، قطار درجه یک ۱۳۸ دلار و برای قطار‌های VIP باید ۲۶۷ دلار است. برای قطار‌های معمولی که هر سفر یک روز طول می‌کشد، برای قطار‌ درجه دو ۶۶ دلار و برای قطار درجه یک ۸۰ دلار باید پرداخت کنید. اتوبوس‌ها به‌طور معمول از قطار‌ها ارزان‌تر هستند. به‌عنوان مثال مسیر ۹ ساعته از پکن به آن‌شان با اتوبوس ۴ تا ۶ دلار است، در‌ حالی‌ که هزینه‌ی همین مسیر با قطار سریع‌السیر ۹ دلار است. همچنین هزینه‌ی مسیر ۲/۵ ساعته از شانگهای به هانگژو با اتوبوس ۱۱ دلار و با قطار سریع‌السیر ۱۴ دلار است.


تور چین تور ارزان چین تور چین ارزان تور لحظه آخری چین قیمت تور چین
  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • شکوفه گل گل

تور ارزان چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی