تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

دیدنی های قونیه

دیدنی های قونیه

امروز در خدمت شما هستیم تا دیدنی های قونیه  برای شما عرضه کنیم که این شهر زیبا و جاذبه های دیدنی در کشور ترکیه واقع شده. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی و مولانا و رومی،در قونیه ترکیه آرامیده است.یکی از مهمترین و بیشترین بازدید مکان های توریستی این مکان هست که جز مکان های مهم قونیه محسوب میشود. مسجد جامع عزیزیه در کنار بازار شهر قونیه و در ناحیه شلوغ و پر رفت و آمد آن مکان قرار گرفته است . در سال ۱۶۷۶ توسط "مصطفی پاشا" که او یک مشاور دادگاه بود ساخته شده است و بعد از یک آتش سوزی در سال ۱۸۶۷ دستور دادند و تجدید بنا شد. مسجد جامع عزیزیه به خاطر سبک معماری بیرونی و نقاشی های داخلی بسیار منحصر به فردش، مورد توجه بازدیدکنندگان و گردشگران قرار گرفته است. دیدنی های قونیه بسیار بیش از اینهاست.

ویدئوهای مربوطه:

سفر قونیه

سفرنامه قونیه

دیدنی های قونیه

جاهای دیدنی قونیه

هتل های قونیه


  • ۹۵/۰۹/۰۳
  • شکوفه گل گل

دیدنی های قونیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی