تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور قونیه مولانا

تور قونیه مولانا

تور قونیه مولانا مقبره ی مولانا دارای گنبد بزرگ سبز رنگ 16 وجهی است که مخروطی در بالای آن قرار دارد. این گنبد در سال 1397 میلادی توسط کارابان اوغلو ساخته شده و بر بالای آن با هنر کاشی کاری آیة الکرسی نقش بسته است. در بالای در ورودی مقبره، این بیت شعر به زبان فارسی نوشته شده است:

کعبة العشاق باشد این مقام         هر که ناقص آمد اینجا شد تمام

زمانی که وارد تور قونیه مولانا می شوی، درصف عاشقان مولانا، قدم به قدم با نوای نی و بوی عود، آهسته آهسته حرکت می کنی و در جلوی مزار یاران و مریدان مولانا ادای احترام می نمایی. سپس به مقبره ی مولانا، پسرش بهاء الدین و پدرش سلطان العلماء می رسی. بعد افراد دیگری از خاندان و یاران وی را پشت سر می گذاری. در روی هر سنگ قبر کلاه و دستاری که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته به رسم یادبود و احترام قرار دارد. 

ویدئوهای مرتبط:

تور قونیه

قیمت تور قونیه

تور قونیه مولانا

بزرگداشت مولانا قونیه

تور قونیه ارزان

تور ارزان قونیه


  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • شکوفه گل گل

تور قونیه مولانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی