تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور ارزان قونیه

تور ارزان قونیه

تور ارزان قونیه

تور ارزان قونیه نیز یکی از این جاذبه هایی است که اغلب گردشگران دوست دارند از آن جا دیدن کنند. ما نیز امروز سعی داریم کمی در مورد قونیه به شما بگوییم تا برای مسافرتی خوب در مورد آن فکر کنید و با اطلاعات کامل وارد این شهر روید تا مبادا جایی دیدنی از آن را از دست دهید. با ما همراه باشید. پدر مولانا جلال‌الدین (سلطان العلماء) از طرف سلطان سلجوقی به بهاءالدین ولد در سال ۱۲۷۴ یک باغچه هدیه شده و این تربت در سال ۱۳۹۶ با مناره‌ای از چینی روکشی شده است. این جا که به عنوان تربه مولانا جلال‌الدین شناخته شده بود در سال ۱۹۳۸ به عنوان موزه مولانا بازسازی شد. در آن درگاهی که مولانا در آن مزارش است به عنوان پناهگاه استفاده می‌شده است که اثرهانی مربوط به زمان مولانا، سازهای موسیقی، نمونه‌های خط و قالی به نمایش گذاشته شده است. تور ارزان قونیه را با دیدن آرامگاه مولانا لذتی دو چندان ببخشید.

ویدئوهای مرتبط:

تور قونیه

قیمت تور قونیه

تور قونیه مولانا

بزرگداشت مولانا قونیه

تور قونیه ارزان

تور ارزان قونیه


  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • شکوفه گل گل

تور ارزان قونیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی