تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

دیدنی های آنکارا

دیدنی های آنکارا

دیدنی های آنکارا بناهای تاریخی و مکان های توریستی فراوانی دارد که اکثر آنها در اطراف میدان اولوس واقع شده اند. هر بازه زمانی را که در تور آنکارا انتخاب کرده باشید، می توانید فعالیت های گردشگری جذابی را در این شهر انجام دهید. با یک گشت یک روزه می توانید بازدید سریعی از مهمترین مکان های توریستی آنکارا داشته باشید، اگر وقت کمتری داشتید، آنیت کبیر و موزه تمدن آناتولی را هرگز از دست ندهید. برای اقامت های طولانی مدت، دیدنی های آنکارا جاذبه های متنوع و زیادی برای بازدید دارد. قلعه آنکارا، موزه Cengelhan-Rahmi Koc و موزه تمدن آناتولی فقط ۵ دقیقه پیاده باهم فاصله دارند و موزه مردم شناسی، موزه هنر و مجسمه، مسجد حاجی بایرام، سلت اولوس، معبد آگوستوس و حمام های رومی همگی در اطراف میدان اولوس واقعند.

ویدئوهای مرتبط:

سفر آنکارا

سفرنامه آنکارا

دیدنی های آنکارا

جاهای دیدنی آنکارا

هتل های آنکارا


  • ۹۵/۰۸/۲۰
  • شکوفه گل گل

دیدنی های آنکارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی