تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری آنکارا

اگر عازم تور لحظه آخری آنکارا هستید، این مطلب را بخوانید. در آنکارا خبری از آن کاخ‌های پرزرق و برق عثمانی و نماهای شاهانه نیست، اما پایتخت ترکیه سرزنده و بانشاط که هم سفارت‌خانه‌های خارجی، هتل‌های بین‌المللی و مراکز خرید مدرن دارد و هم دیدنی‌های سنتی و تاریخی. اول بلوار آتاتورک را حسابی بگردید، در کوچه‌پس‌کوچه‌های سنگ‌فرش و میان کافه‌های چوبی قدم بزنید و در رستوران‌های شیک کاواکلیدره غذاهای لذیذی مثل اسکندرکباب و کوفته را امتحان کنید؛ بعد سری به موزه‌ی تمدن‌های آناتولیایی، موزه‌ی فرهنگ‌شناسی و ارگ آنکارا بزنید. تور لحظه آخری آنکارا می تواند پر از شگفتی باشد. آرامگاه آتاتورک، پدر ترکیه نوین هم ارزش دیدن دارد. اگر فکر خرید سوغاتی هستید، در بخش قدیمی آنکارا که از میدان اولوس شروع می‌شود کلی جنس رنگارنگ پیدا می‌کنید: فرش‌های کوچک و خوش‌آب و رنگ، نقره، جواهرات آنتیک و آینه‌های چوبی. اگر هم طرفدار لباس‌ و چیزهای مارک‌دار هستید باید از جنوب آنکارا خرید کنید؛ یعنی خیابان توتالی هیلمی و گردشگاه کاروم که برندهای آشنایی مثل سواروسکی، سواچ و بادی‌شاپ در آن شعبه دارند.

ویدئوهای مرتبط:


  • ۹۵/۰۸/۱۵
  • شکوفه گل گل

تور لحظه آخری آنکارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی