تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

این سفرنامه بدروم درباره غذاست. در سفر به بدروم تنها چیزی که اصلا نیاز نیست نگرانش باشین، پیدا کردن غذاییه که با ذائقه ما ایرانی ها جور در بیاد. بیشتر غذاهای محلی که توی این شهر زیبا پیدا میشه کرد شامل کوفته، کباب ترکی، انواع کباب مرغ و گوشته که یکی از یکی خوشمزه ترن. علاوه بر غذاهای محلی که خیلی به ذائقه ما ایرانی ها نزدیکه.  برای خوردن یه غذای خوشمزه ترکی، پیشنهاد میشه از محلی های شهر پرس و جو کنین، چرا که بهترین رستوران های محلی رو بهتون پیشنهاد میدن که شاید هر کسی نشناسه، اما اگه ترجیح میدین سراغ پرطرفدارترین ها برین، رستوران لیمان کوفتجیسی در بین ترک‌ها محبوبیت زیادی داره و خوراک هاش هم خوشمزن و هم قیمت مناسبی دارن. اگر هم از خوردن غذاهای ترکی خسته شدین، رستوران Annalivia و Peters Place از بهترین رستوران های بدروم از دید توریست ها به حساب میاد. به غیر از اینا چند تا دیگه رستوران خوبم داره که هر جور ذائقه ای رو راضی نگه می داره که شامل رستوران اتانتیک گریل، رستوران درایورز، رستوران آولو بیسترو بار   رستوران دیمتر ، رستوران ال وینو، رستوران لا تاپا و رستوران رویال میشن. سفرنامه بدروم درباره همه چیز هست الا غذا! به خاطر همین فکر کردم شاید سفرنامه اینجوری به دردتون بخوره!

ویدئوهای مرتبط:

سفر بدروم

سفرنامه بدروم

دیدنی های بدروم

جاهای دیدنی بدروم

هتل های بدروم

 

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • شکوفه گل گل

سفرنامه بدروم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی