تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری بدروم

تور لحظه آخری بدروم

در تور لحظه آخری بدروم خیلی چیزهای این شهر برایتان جذاب خواهد بود . شهری غرق نور که برنامه های شبانه و شب زنده داریهایش در سراسر ترکیه شهره است . این شهر بروی یک شبه جزیره بوجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند ، خانه های سفید رنگ ردیف شده در کناره های دو بندر ، گنبدها و کوچه های تنگ منتهی به دریا با کشتی های تفریحی که شهرت جهانی یافته اند و نیز با کارخانه های کشتی سازی خود یک سرزمین مشهور شده است. ویژگیهای مشترک معماری سنتی بدروم ، طبقات ورودی بدون پنجره ، دربهای طبقه دوم و پلکانهای داخلی و یا ورود با پل ها می باشد. این خانه ها که بر اساس قانون تحت حفاظت قرار گرفته اند در مرکز ، در اورتاکنت ، گوموشلوک در روستای کوجا کایا به وفور دیده میشوند. شخصیت های هنری و ادبی که در این مکان سکونت می نمایند این خانه ها را بازسازی کرده و جذابیت خاصی به بدروم می بخشند. تور لحظه آخری بدروم برای همه افراد با همه سلیقه ها جذاب خواهد بود.

ویدئوهای مرتبط:

تور بدروم

تور بدروم ارزان

قیمت تور بدروم

تور ارزان بدروم

تور لحظه آخری بدروم

  • ۹۵/۰۸/۱۰
  • شکوفه گل گل

تور لحظه آخری بدروم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی