تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور ارزان گرجستان

تور ارزان گرجستان

در تور ارزان گرجستان بازارهای سنتی را می توانید در همه جای شهر ببینید. سبزیجات و میوه های رنگی، نان و گوشت های متنوع و هر چیزی که هوس آن را بکنید. این بازارها معماری سنتی و بومی دارند و حتی اگر چیزی نمی خواهید بخرید، بازدید از آنها را به شما توصیه می کنیم. هیچیک از کالاها برچسب قیمت ندارند و شما باید با فروشنده چانه بزنید. در بسیاری از مواقع فروشنده ها، خانم های پیر با لباس های سنتی می باشند که حتی یک لغت انگلیسی هم نمی دانند اما آنها با روش های جالبی با شما تعامل برقرار می کنند.

شاید چیزهایی که هیچوقت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای شهر خود ندیده باشید، در این فروشگاه های سنتی ببینید و این یکی از ویژگی های منحصربفرد تفلیس می باشد. تمامی سبزیجات موجود در این بازارها، بومی گرجستان و بسیار تازه می باشند.

تور گرجستان  قیمت تور گرجستان  تور لحظه آخری گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان
  • ۹۶/۰۱/۱۶
  • شکوفه گل گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی