تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور ارزان باکو

تور ارزان باکو

تور ارزان باکو هزینه‌ زیادی ندارد و می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌ها، پایتخت آذربایجان را بگردید. باکو شهر نسبتا کوچکی در همین نزدیکی است. پروازهای باکو کوتاه هستند و بلیط‌ هواپیما ارزان به باکو هم زیاد پیدا می‌شود. هتل‌های معمولی باکو قیمتشان خوب و قابل قبول است و پیدا کردن یک هتل خوب با هزینه متوسط کار سختی نیست. اما طبیعتا هرچه هتل‌ها لوکس‌تر باشند، هزینه‌شان هم بیشتر می‌شود. قیمت غذا در باکو و در کل هزینه خورد و خوراک، متوسط است و خوشبختانه غذاهای خوشمزه و باب میل ایرانی‌ها راحت پیدا می‌شود. رفت و آمد به کمک متروی باکو نسبتا کم‌هزینه است که پوشش خوبی هم در سطح شهر دارد. اتوبوس‌های شهری هم بعد از مترو، یکی از راه‌های رفت‌وآمد ارزان در باکوی آذربایجان است. تاکسی‌ها طبعا از راه‌های دیگر گران‌تر هستند و معمولا راننده‌ها از مسافرین خارجی کرایه‌ی بیشتری می‌گیرند که باید حواستان را جمع کنید. 
  • ۹۶/۰۲/۱۱
  • شکوفه گل گل

تور ارزان باکو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی