تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور چین ارزان

تور چین ارزان

تور چین ارزان

تور چین ارزان را چگونه باید برنامه ریزی کرد؟ هزینه‌ی یک اتاق خوابگاهی از ۴۰ یوان (۶ دلار) شروع می‌شود، اما در شهری مثل پکن به ۸۰ یوان (۱۲ دلار) برای هر شب اقامت نیز می‌رسد. برای اتاق خصوصی با حمام مشترک (بسته به شهر) ۱۲۵ یوان (۱۹ دلار) و برای اتاق با حمام خصوصی ۱۸۵ یوان (۲۸/۵ دلار) برای هر شب باید پرداخت کنید. هزینه‌ی هتل‌های ارزان قیمت با وسایل ساده اما کارآمد از شبی ۱۳۵ یوان (۲۰ دلار) شروع می‌شود. البته هزینه‌ی این هتل‌ها در هنگ کنگ بیشتر است و برای یک شب اقامت در اتاقی یک تخته باید ۱۴۵ یوان (۲۲ دلار) پرداخت کنید.

غذا در چین ارزان است. معمولا با پرداخت ۱ تا ۲ دلار می‌توانید از دستفروشان غذا تهیه کنید. با این قیمت می‌توانید نودل، برنج، گوشت خوک یا سوپ تهیه کنید. هزینه‌ی غذایی کامل در رستوران ۲ تا ۸ دلار است. به علاوه‌ی هزینه‌ای که باید برای یک کاسه برنج و همچنین ظروف تمیز پرداخت کنید (بله! تمیزی ظروف هزینه‌ای جداگانه دارد) معمولا ۵۰ سنت است. در صورت استفاده از غذا‌های محلی، قطعا پول کمتری پرداخت خواهید کرد. با پرداخت کمتر از ۱۰ دلار در روز می‌توانید غذا‌های محلی با کیفیتی تهیه کنید. در غرب و جنوب‌غرب چین این هزینه‌ها کمتر شده و با پرداخت کمتر از ۴ دلار در روز (نصف هزینه‌ی غذا در شهر‌های بزرگ) می‌توانید غذا تهیه کنید.


تور چین تور ارزان چین تور چین ارزان تور لحظه آخری چین قیمت تور چین
  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • شکوفه گل گل

تور چین ارزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی