تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا چیست؟ صنعت گردشگری نیز مانند بسیاری از مشاغل دارای فصول High و Low میباشد . به این معنی که هر مقصدی مثل آنتالیا به تناسب آب و هوا ، شرایط اقلیمی، اقتصادی و . . . دارای فصول پر مسافر و کم مسافر میباشد و شرکتهای فعال در این حیطه برای اینکه زیان خود را به حداقل برسانند اقدام به ارائه آفرهایی جهت پر شدن ظرفیت خود و مجاب کردن مسافران جهت استفاده از خدمات خود نمایند. همچنین ممکن است حتی در فصول سفر نیز گاهی این ظرفیت ها آنگونه که پیش بینی میشود پر نشوند و برای اینکه جلوی ضرر بیشتر گرفته شود، تور لحظه آخری آنتالیا شامل خدمات توریستی (شامل تور، انواع و اقسام بلیط، هتل و . . .) را با درصد تخفیف هایی بین (5 الی 70 درصد) ارائه مینمایند.

ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و هتل داران، آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی اقدام به ارائه آفرها و تخفیف هایی ویژه Low Season و یا مواقعی که آنگونه که قرار بوده پیش برود اما نرفته است، مینمایند. به این گونه تورها به مقصد این شهر تور لحظه آخری آنتالیا می گویند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

تور آنتالیا ارزان


  • ۹۵/۱۱/۰۵
  • شکوفه گل گل

تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی