تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول نقطه‌ای جادویی است که در آن شرق و غرب به هم می‌پیوندند؛ شهری میان آسیا و اروپا و پر از دیدنی‌ها و خوشی‌های رنگارنگ؛ از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و از جنگل و جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های تاریخی. تماشای ایاصوفیه، مسجد کبود و قصر توپکاپی که تمام شد، خودتان را به خیابان پرشور استقلال و میدان همیشه‌بیدار تقسیم برسانید و از خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی لذت ببرید و در کوچه پس‌کوچه‌هایش کافه‌نشینی کنید. قایق‌سواری در تنگه‌ی بسفر و سفری یک‌روزه به یکی از جزایر دریای مرمره را هم حتما در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانید تا روزتان متفاوت‌تر از همیشه باشد. اگر اهل خیابان‌گردی هستید، محله‌های تاریخی تور استانبول مثل اورتاکوی و محله‌های بشیکتاش، بهترین جا برای کشف گوشه‌کنار شهر و فرهنگ و زندگی بومی‌هاست. یک نصفه روز سفر کردن به بخش آسیایی و دیدن استانبول غیر توریستی و زندگی کم سر و صدای مردمش هم خالی از لطف نیست. و البته شیرینی‌ها و خوراک‌های ترکی را هم نباید از دست داد که سخت‌گیرترین‌ توریست‌ها را هم سر اشتها می‌آورند: از یک طرف کوفته‌، دلمه، کومپیر و دونرکباب و بعد از آن هم لوکوم‌های نرم و شیرین به عنوان دسر. باید بدانید مشغول بازدید از دیدنی‌های تور استانبول باشید یا سرتان گرم گشت‌وگذار در مراکز خریدش باشد، در خیابان‌هایش قدم بزنید یا با ترامواها شهر را بالا و پایین کنید، در رستوران‌هایش غذاهای ترکیه را مزه کنید یا کنار بسفر شیرینی‌های محلی بخورید، همه و همه‌ی اینها لحظات منحصربه‌فردی‌ست که در تور استانبول تجربه‌اش می‌کنید. تور استانبول همه‌جور خوشگذرانی برای مسافرانش دارد.

ویدئوهای مرتبط: 

تور استانبول

تور استانبول ارزان

تور ارزان استانبول

تور لحظه آخری استانبول

قیمت تور استانبول


  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • شکوفه گل گل

تور استانبول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی