تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور لحظه آخری مالزی

تور لحظه آخری مالزی

در تور لحظه آخری مالزی بهتر است مواردی را به یاد داشته باشید. کوالالامپور از نظر جرایم جنایی شهری امن محسوب می‌شود. اما همیشه در نگهداری از اموال باارزش خود خصوصاً در بین جمعیت و نواحی شلوغ نهایت دقت را مبذول بدارید. کیف خود را همیشه در سمتی نگاهدارید که در دسترس موتورسواران کیف‌قاپ نباشد.

تاکسی‌ها امن هستند اما آنان گاهی از استفاده از تاکسی‌متر امتناع می‌کنند و برخی از تاکسی‌رانان از گردشگران هزینه بیشتری طلب می‌کنند. اگر راننده تاکسی از استفاده از تاکسی‌متر امتناع کرد از تاکسی پیاده شوید و یا همان ابتدا بر سر قیمت مسیر توافق کنید.

در تور لحظه آخری مالزی فراموش نکنید بنا به قانون مالزی گردشگران بایستی گذرنامه خود را در همه وقت همراه داشته باشند. وضعیت راه‌ها و جاده‌ها در این کشور مناسب بوده و امکانات حمل و نقل به نحو مطلوبی موجود است. شهرها به لحاظ ترافیکی با مشکلاتی مواجه هستند؛ لذا در صورت رانندگی در این کشور و بروز حادثه تصادف، توصیه می‌گردد از حرکت دادن وسیله نقلیه خودداری کنید و تا آمدن پلیس و تهیه گزارش، صحنه تصادف را ترک نکنید.

مطالب مرتبط:

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ارزان مالزی

تور ترکیبی مالزی

تور لحظه آخری مالزی


  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • شکوفه گل گل

تور لحظه آخری مالزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی