تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

تور و سفرهای خارجی توربین

سفر، گردشگری و بهترین تجربیات تور را با ما تجربه کنید.

سفرهای خارجی و تورهای خارج از ایران، بیشتر از هر چیزی حتی پول نیاز به اطلاعات صحیح دارند. بلیط خود را از کدام پرواز تهیه کنید که بهتر و ایمن تر باشد؟ به کدام هتل بروید که نیازهای شما را برآورده کند؟ از کجاها دیدن کنید؟ توربین همه این ها را در اختیارتان می گذارد!

  • ۰
  • ۰

تور ارزان مالزی

تور ارزان مالزی

در تور ارزان مالزی برای رانندگی در این کشور می‌باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین‌المللی (IDP) در اختیار داشته باشید. (IDP) یک مجوز بین‌المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره‌های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین‌المللی، می‌تواند تعیین و تأیید‌کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می‌نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

در تور ارزان مالزی چنانچه به هر دلیل توسط پلیس محلی بازداشت شدید بلافاصله از مامورین بخواهید به استناد ماده ۳۶ کنوانسیون وین ناظر بر امور کنسولی، مراتب را سریعاً به سفارت یا نزدیکترین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهند و چنانچه زبان محلی را نمی‌دانید از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداری فرمائید. البته می‌باید مطلع باشید شما در این کشور تحت حاکمیت قوانین و مقررات محل بوده و وظایف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمات کنسولی به معنای نقض مقررات کشور متوقف فیه نمی‌باشد.

مطالب مرتبط:

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ارزان مالزی

تور ترکیبی مالزی

تور لحظه آخری مالزی


  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • شکوفه گل گل

تور ارزان مالزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی